Evelyn’s Blog

Integritatea darului profetic

Posted on: 27/02/2009

Aici puteţi citi Comentariile la studiul Şcolii de Sabat din această săptămână, de Craig Barnes.

Permiteţi-mi să alătur şi eu Comentariilor din această săptămână un scurt citat, relevant pentru tema studiului de la Şcoala de Sabat:

„Cea din urmă amăgire a lui Satana va consta în a face lipsite de efect Mărturiile Spiritului lui Dumnezeu… Va exista o ură de natură satanică aprinsă împotriva Mărturiilor (Ellen G. White, SM, book 1, pag. 48).

Am chiar acum pe bara de start shortcut-ul unui program lansat, care conţine aproape toate scrierile lui Ellen G. White traduse în limba română. (În afară de „Mărturii pentru pastori şi slujitorii Evangheliei” nu cred că lipseşte vreuna. Dar chiar şi pe aceasta am avut posibilitatea să o comand recent aici, în format tipărit, pentru că mi-am dorit să o am într-o traducere modernă. În plus, am preţuit gestul celor care s-au ocupat de republicarea ei pe meleagurile noastre, după mult timp în care a fost tratată ca o Cenuşăreasă a Spiritului Profetic). Am şi adresa site-ului oficial AZŞ care conţine scrierile lui EGW traduse în limba română (toate, cu excepţia cărţii „Mărturii pentru predicatori”). Am un program care conţine toate scrierile lui Ellen G. White publicate în limba engleză. Am şi adresa site-ului pe care se pot citi online, tot în engleză, toate scrierile ei publicate. Aceasta ca să nu mai vorbesc despre rafturile bibliotecii, care s-au îndoit de greutatea cărţilor din categoria Spiritului Profetic. Şi sunt convinsă că şi voi vă bucuraţi de aceleaşi privilegii ca şi mine, de a avea multiple posibilităţi de a studia SP, oricând, oricât…

Cu toate acestea, mă întreb dacă am învăţat să mă bucur la modul cel mai real de perlele adevărului prezent pe care Dumnezeu mi le-a pus aşa de frumos la dispoziţie. Ştiu că va veni o vreme când vom regreta teribil fiecare ocazie pe care am avut-o de a dedica timp studiului care clădeşte şi de care nu am profitat. Rugăciunea mea în această clipă este ca toţi aceia cărora Dumnezeu le-a pus la dispoziţie adevărul prezent şi pe care i-a chemat ca să fie martorii Lui în aceste zile să înţeleagă importanţa SP şi să îi acorde atenţia cuvenită.

Oare ce ar fi făcut, de exemplu, Pavel dacă ar fi avut la dispoziţie mijloacele noastre de studiu?

Mă gândesc că ura despre care vorbeşte EGW în citatul de mai sus este precedată de o amânare şi o indiferenţă teribile faţă de studiu. Indiferenţa aceasta pasivă se va transforma rapid în ură activă atunci când “cea din urmă amăgire a lui Satana” va atinge apogeul.

Este târziu, dar nu prea târziu.

Vă urez un sabat fericit în Domnul şi studiu binecuvântat!

Lasă un răspuns

