Evelyn’s Blog

Diacritica

Posted on: 27/05/2009

În seara aceasta am descoperit un blog pe care cei cu frământări ortografice îl vor găsi interesant, mai ales că la un search rapid am constatat că nu sunt prea multe site-urile româneşti care tratează astfel de teme: Diacritica. L-am adăugat în Blogroll.

Update: Mi-am amintit şi de site-ul lui George Pruteanu, unde se găsesc multe materiale valoroase ale regretatului profesor, pe teme de gramatică şi ortografie. Design-ul site-ului lasă de dorit, făcând navigarea prin el un adevărat act de eroism, dar căutătorul sârguincios va face abstracţie de acest lucru, fiind răsplătit prin aflarea răspunsurilor la multe întrebări inteligente.

Lasă un răspuns

