Evelyn’s Blog

Side by side

Posted on: 17/07/2010

Peste câteva zile se va împlini un an de când bunul meu prieten, Valentin, a adormit în Domnul. Îmi este tare dor de el! Nu i-am uitat zâmbetul, vocea… Mă trezesc în diferite momente, în diferite situații, gândindu-mă la ce ar fi spus Vali dacă ar fi fost prezent. Îmi amintesc reacții de-ale lui, glume, gesturi…

Valentin

Vali: 'M-am încredințat în mâna Domnului!'

„Time can erase memories of a face, a body, but never erase memories of people who knew how to make small moments, great moments.”

(Timpul poate șterge amintirea unui chip, a unui trup, dar niciodată nu șterge amintirea oamenilor care au știut cum să transforme micile momente, în momente extraordinare.)

Un crâmpei: Am ascultat pentru prima oară formațiile Heritage Singers și Duh de Viață la magnetofonul pe care Valentin mi l-a împrumutat (pt. mult timp) pe vremea când un magnetofon însemna ceva! Ținea la el foarte mult, dar era generos. Vroia să am o ocupație plăcută când sănătatea nu-mi permitea să fac mai nimic. S-a comportat la fel cu toți cei pe care i-a cunoscut.

Nu voi insista să redau trăiri pe care mi-ar fi imposibil să le descriu, amprenta pe care a lăsat-o în suflet o prietenie care a fost darul special al lui Dumnezeu…

Dacă și tu ai pierdut pe cineva drag, ascultă cântecul care îmi ține companie acum – „Side by side,” interpretat de formația Heritage Singers. Este despre momentul regăsirii. Ascultă-l oricum, chiar dacă toți cei dragi îți sunt încă aproape… Și nu pierde clipele, ocaziile! Cu acestea nu te vei mai reîntâlni!

Stăm unul lângă altul, așteptând porunca Domnului…
Ne închinăm Împăratului salvator,
Trăim prin harul Lui și înaintăm prin credință –
Isus ne va însoți până la capăt!

Întâlnește-te cu mine în cer! Ne vom uni mâinile…
Întâlnește-te cu mine lângă Mântuitorul!
Eu mă voi întâlni cu tine în cer! Vom cânta cântece împreună…
Frați și surori, voi fi acolo!

Suntem toți soldați, mergând acolo unde ne conduce Isus…
Vom lupta cu vrăjmașul, și vom birui!
Cerul este ținta noastră, și salvarea fiecărui suflet…
Rugați-vă ca toți să fim acolo!

Întâlnește-te cu mine în cer! Ne vom uni mâinile…
Întâlnește-te cu mine lângă Mântuitorul!
Eu mă voi întâlni cu tine în cer! Vom cânta cântece împreună…
Frați și surori, voi fi acolo!

Întâlnește-te cu mine în cer! Ne vom uni mâinile…
Întâlnește-te cu mine lângă Mântuitorul!
Eu mă voi întâlni cu tine în cer! Vom cânta cântece împreună…
Frați și surori, voi fi acolo!

Rugați-vă ca toți să fim acolo!

Etichete: ,

Lasă un răspuns

